27 iulie 2010

” Prietenia se caştigă greu …. dar se pierde într-o secundă. “

Am descoperit astazi cu deosebită plăcere nişte fotografii … mai vechi.
E uimitor totuşi câtă emoţie îţi pot transmite câteva fotografii , amintiri … de parcă totul s-ar fi întâmplat ieri , (e tare ciudată senzaţia asta din stomac).
Tocmai de aceea vreau să precizez că, prietenii, nu întotdeauna aceeaşi, e important să fie lângă tine , dar si mai important e ca ei să nu se supere pe ceilalţi prieteni, atunci când unii sunt şi alţii nu…
Poate că nu eu , sau tu , sau el nu mai vrea să fi prieteni … poate că destinul vrea asta ! Poate ca asa ne este soarta … Cu unii trebuie să fim prieteni până la sfârşit … cu alţii nu, asta numai Dumnezeu poate ştii .
Oricum , îmi iubesc prietenii , chiar dacă am foarte puţini , chiar dacă pot fii număraţi pe degetele unei singure mâini , cu toate acestea îi iubesc , şi le multumesc pentru tot , au fost alături de mine în multe momente dificile dar si in momentele mele de nebunie si de fericire maximă !

2 comentarii:

  1. din pacate dupa un timp raman doar fotografiile si cuvintele placute de pe spatele lor ... :-<, dar orice ar fi , un prieten care ti-a fost adevarat asa va ramane mereu, desi va sta probabil in umbra . E bine sa nu uiti ca cineva ti-a fost alturi cand ti-a fost mai greu ,el a fost acolo ,atunci cand a putut ,si de ar mai putea ar mai fi ..dar timpul schimba, ce e sris ramane... si cine ce a scris candva ceva..nu a mintit ce a scris :)
    Stii la ce ma refer :* pop

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, bine macar ca raman si acelea ... :) . Niciodata nu am uitat si nici nu voi putea uita persoanele care mi-au fost alaturi,pe o perioada mai lunga sau mai scurta de timp .. doar ca mi-e prea "ciuda" de felul in care se schimba multe dintre ele , prea multe chiar .

    RăspundețiȘtergere